Monday, June 27, 2011

Sekitar Sambutan Harijadi Kak Ijau...

Salam semua...

Entry kali ni nak paparkan rakaman sekitar majlis besday Kak ijau a.k.a HannyBunny ..
besday nyer dh berlalu dh...bulan lepas lagi..aku je yg lambat buat entry kat sini..
hehehe..sori ye hany..

tp aku nak jugak post kat sini...sebagai kenangan utk aku dan opismates suatu hari nnti..


ok..mari kita layankan..

Lokasi & masa..

Sedappp ..

Ni ha bebday girl nyer..

Suke gambar ni..Hany n Fiza..kazen mazen..hehe
Acara potong kek..

opismates..

gambor bersama aqil..

seriusss..suke sgt gambor nih...sempoii...

that's all entry utk kali ni..

ibudhira doakan..
semoga bebday kali ni membawa seribu kebahagiaan kepada hany dan suami..mudah2an apa yg dihajati tercapai..dan dikurniakan rezeki, kesihatan, keselamatan dan kesejahteraan yang berkekalan...
bahagia dunia dan akhirat..

aminn ya rabbal alamin..






6 comments:

  1. ameen...tengkiu so much rin...

    ReplyDelete
  2. sama2...bile leh g umah hany nih..housewarming..hehehe

    ReplyDelete
  3. bila la dpt join korang kan....hany dah pindah umah ya...hany beli ke?

    ReplyDelete
  4. yerr..hany dh pindah..wekend baru ni mengangkut bagai..hehehe..ponek la tuhh

    ReplyDelete
  5. ahaha,
    makan makan, tak masuk dalam otak lagi.huhu InsyaALLAH lepas raya la.ahaha boleh skali kan dengan openhouse ;)

    ReplyDelete
  6. lepas raya pon jadila...yg penting nak rasa air tgn hany..bleh ? hehehe

    ReplyDelete