Wednesday, October 19, 2011

Kisah terhantuk...


salam semua...


ada pun satu malam ni..aku terbangun dari tido...
kemudian konon nye nak tutup le suis lampu bilik aku..
ye la..terang benderang kan..
sakit mata..

dalam mamai2 tu aku berusaha carik suis lampu..
tiba2...aduhhhhhhh!!
 sakit nyer dahi akuboleh plak terhantuk kat tepi pintu ni..
mlm2 lak tuh.

sakit tau..benjol la jugak ckit..
agak nyer begini la rasa nya kot kalo budak2 terhantuk kan...
sakittttt wooo..kesiannn...

sambil urut2 dahi tu..leh plak terpikir..
bile ekk kali terakhir aku terhantukk..
padahal tak ingat pon...

ok. itu kisah aku..
push stop!


skrg ni kisah anak kawan hubby aku lak..
Ihsan nama nyer...
pon terhantuk gak..tp kat meja makan...
terhantuk kuat kata ibu nyer..

dokter scan ..ade pendarahan kat kepala..
tu yg kena tahan kat sepital dan kena pantau..

buat Ihsan..
Dhira & keluarga doakan..
semoga cepat sembuhhh dan epi selalu yer..


sabtu lepas kitorang g melawat Ihsan kat Az-Zahra..
sempat la mensnap gelagat diorg berdua nih..

jom tengok diorg mengkreatifkan diri kat sepital..
ehhehe..




Fokus...



Fokus lagi...


cepat la lukis Dhira..Ihsan dh mula dahh..




moga cepat sembuh yer Ihsan..



ehh..ada gak gambor dia...








1 comment:

  1. kesiannya bila anak terhantuk kepala.. sadis sungguh nak pujuk kalo yg menangis tak hengat menahan sakit.

    pandainya dhira mewarna.. bagus dibiasakan dari kecik.. :)

    ReplyDelete