Sunday, July 1, 2012

R.E.S.I.G.N


Asslamualaikum w.b.t....

 salam syaaban khas untuk semua muslimin dan muslimat...

pejam celik ..

tak terasa ramadhan dh semakin hampir...

hari ni dah pon 1 July 2012..

maka genap lah 31 hari aku dah resign dari kampeni tu..

jadi penganggur la plakkk...huhuhu..

susah dan berat aku nak buat keputusan utk resign ni..
tetapi dengan mengambil kira keadaan kampeni dan memikirkan masa hadapan..
aku terpaksa..terpaksa bagi kata putus..

RESIGN!!!

sebenarnya...
utk perancangan jangka panjang...
 mmg aku nak bekerja dari rumah.. 
nak berniaga dari rumah..

dan aku tau..
tidak semudah itu
utk melaksanakan dan melalui semua ini...


Boleh ke???

confirmmmm....
mende ni la yang  sentiasa bermain kat kepala otak aku neh..
boleh ke? dah la tak penah buat....
hmmm..
tapi aku yakin...
aku percaya pada rezeki yang Allah tetapkan
insyaAllah aku akan usaha sungguh2 ...
dengan kekuatan yang Dia pinjamkan kat aku..

mudah2an beroleh keberkatan atas setiap rezeki yang dikurniakan.. 
cukup untuk aku, anak2 ku..dan keluarga ku.. 
cukup untuk membayar segala hutang piutang..
dan cukup utk simpanan dihari muka.



amin ya rabbal alamin...

doakan saya yer kengkawan...


insyaAllah... 
kalo takde aral...
kedai online bakeri saya akan dilancarkan dalam minggu depan..
sekarang ni masih dalam peringkatan kemaskini blog.. 

just nak info u all..
 Dhira Delights akan mengadakan giveaway contest dan promosi pembelian...
 khas untuk pelanggan dan follower kami..
jadi kengkawan..
jangan ketinggalan yer untuk megunjungi Dhira Delights!!


jumpa lagi & jaga diri..




Wassalam...







No comments:

Post a Comment

Post a Comment