Monday, April 26, 2010

26 April 2010 -->>My 2nd Annyversary...


Hari ni geraplah 2 tahun usia perkahwinan ku bersama suami tersayang..

Tapi pagi tadi boleh plak aku terlupa..hehehhe.
Lepas je hantar Dhira ke umah pengasuhnya..on da way ke opis..dalam kereta...tiba2 je dia nak salam ngan aku..n tiba2 dia wish kat aku..'Selamat menyambut Annyversary yang ke berapa..kedua.." dengan muka yg sedikit kecewa..aku pun sambut tangan nya sambil berkata" alamak lupe la yang..dah tanda dah dalam buku..hari tu ingat dah..tp bila sampai tarikh nye ..lupe lak"..adusss..boleh plak lupe mende2 penting gini..nasib baik somi ingat, kalo lupe jugak??hehehe..

Aku nak putar balik jam randik kejap..patah balik ke zaman2 dulu..imbas balik suka duka onak duri dan ranjau yang kita hadapi bersama..terlalu banyak..sume nye menguji jiwa dan semangat kita ..menguji mental dan fizikal kita..meguji kasih sayang dan ikatan antara kita..tapi biar aku imbas dalam kepala ku ini saja...

Aku hanya mampu berdoa dan berusaha...Semoga perjalanan hidup kita sekeluarga akan mendapat rahmat dan keberkatan dariNya..bertambah makmur dan bertambah ahlinya..berkekalan hingga ke akhir hayat...sampai ke syurga..insyaAllah...

aaminnnnnnn

Kepada My Beloved Hubby...Aku sayang padamu...sayang banget...owez..

Mula berkenalan Ogos 1999..
Declare - 26 February 2000
Bertunang - 9 Ogos 2007 (kalo tak silap la..)
Berkahwin - 26 April 2008
Anak - Wan Nadhira Insyirah (17 Dis 2009)

Next bila?..hehehe...tunggu..

Daisypath Anniversary tickers


5 comments:

  1. oiiiitttt.. bertunang tak igt tarikh. hehhehe. patut lah tadi berdating..anyway happy anivesery. semoga berbahagia sekeluarga hingga ke akhir hayat

    ReplyDelete
  2. selamat ulang tahun yang ke 2 jugak...semoga kekal ke alam syurga..InsyaALLAH..ameen...

    ReplyDelete
  3. mekasih2x..dating kat luar jek..dating kat umah tak larat..haha..
    aku pon doakan moga2 rumah tangga korang semua kekal bahagia..hingga ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  4. hepi annversary to both of u...^_^

    ReplyDelete