Wednesday, April 28, 2010

S.E.D.I.H

Hari ni aku rs amat sedih dan kecewa..pasal apa? Rasanya lebih elok aku simpan sendiri..
Rasanya jugak dah lama aku tak luahkan emosi aku melalui penulisan..kalo ade pon zaman dulu2 iaitu terakhir kali nya pada tahun 2003 (7 tahun lepas tu!) - of cozla dalam diary..
Berjela2 panjang nye..biasala zaman remaja kan..banyak cite nak tulis..eh remaja lg ke ms tu? haha

Bagus jugakkan ade ruangan sebegini..dapatlah kita luahkan perasaan sekaligus kurangkan stress kalo ade masalah ataupun ketidakpuasan hati..

Pada aku setiap masalah ada jalan penyelesaian nya..tinggal lagi kita nak usaha carik ke tidak..selebihnya..tawakal & doa je la kat Dia. Dia lah yang Maha Mendengar dan Memahami setiap apa yang tersirat dan tersurat dalam hati kita...

"Ya Allah Ampunkan lah Dosa2 kami..dosa ibubapa kami.dosa sahabat2 kami...dan seluruh umat islam...Kuatkan iman kami dalam menghadapi dugaan ini Ya Allah..berikan lah kami petunjuk dan hidayahMU...dan tetapkan lah hati kami dijalanMu yang benar..
Amin ya Rabbal Alamin..."


Dah Dah..tak mo sedih2 lg...ade testing hari ni...hip hip horeyy!!!;D



2 comments:

  1. pahal ktk long???huhu...ktk sedih mek pun jadi sedih juak lak..hoho....be happy k!!!! boh sedih2 k...mun manusia wat kita sedih...Allah kan tetap ada..~~~=))smile~~

    ReplyDelete
  2. ya betul..kesedihan dan kegembiraan mainan hidup di dunia..sikkan kekal..yg kekal di alam sana..nun si sinun..jauh..tp makin hari makin dekat..

    ReplyDelete