Wednesday, August 11, 2010

Bila si kecik membebel..

Salam semua..

Bulan august ni...usia dhira dah nak mencecah 8 bulan..sedang giat membebel menggunakan bahasa dia..bahasa yg dia sorang je leh paham..anak ibu sayang ni bila membebel je mesti kuat sungguh sore nye..kalo dok sebelah dia tu..berdesing gak la telinga..tak padan dgn kecik...hehehe..jgn mare ye anak ibu sayang,,

selain tu dia sedang giat jugak beraktiviti angkat punggung dan merangkak..ada ura2 nak berdiri nampak nye padahal duduk pon tak stabil lagi..ish ish ish anak ibu ni tgk praktis utk raya ye..abes la umah Tok Ki dan Mbah nnti..

Ok ni dia saksikan bebelan si kecik nih.. sblm perkataan pertama nya di sebut dari bibir yang cumil itu..



video



sayang anak ibu...muah muah muahh..!!




6 comments:

  1. ada bakat jadi pemidato nih..hehe..

    ReplyDelete
  2. mintak2 masin mulut lady D'yot...

    ReplyDelete
  3. comel nya.... bebebl mulut nya. ntah ckp apa la tu

    ReplyDelete
  4. ala sini block..tak leh tgk dhira membebel..huhuhhu

    ReplyDelete
  5. as,
    skrg ni kan bila aku tiru cara dia bebel..boleh plak dia gelakkan aku..ter kekek kekek lak tu..mcm lawak bona..

    ReplyDelete
  6. k.azie, dtg umah la tgk..hehehe

    ReplyDelete