Wednesday, April 13, 2011

Herba Maharani

Salam sayang semua...

Hari ni aku nak kasi review psl Herba Maharani ni...dan nk kongsi sikit kebaikan dan manfaat yg aku dapat setelah menggunakannyer...tu pun baru sebulan...hehe.

Sekotak ade 6 biji bola tuh..

Herba ni jugak dikenali sebagai "Te Zhi Bai Feng Wan"..

Tapi aku tak mo la cite panjang lebar psl asal usul atau fungsi produk ni..kalo nk tau lebih lanjut sila klik kat SINI




Gini ler ruper nye..

Ok dipendekkan citer..tujuan utama aku ambik produk ni adalah untuk melancarkan peredaran darah seterusnya mengurangkan keletihan yg aku alami selama ni...bdn aku pon selalu je penat..kaki pon slalu sakit...especially bila bgn pagi..

Yela..mana tak nyer..skrg ni mana ade bersenam..anak baru sorang tp cepat je penat...kalo mak aku tau ni mesti bisingnyer laa....org dulu2 ok je..anak 8, 10 org rilek je..ade plak sampai berbelas2..hehehe..camne nk jd kuat cam diorg ek..

hasil dr testimonial jugak..khabar nye ade yg preggy setelah bertahun2 menunggu cahaya mata setelah ambil produk ni..rezeki dari Allah..mungkin herba ni jd penyebab je...kan kan..yang penting kena berusaha jangan cepat putus asa...

ikhtiar dan ikhtiar lagi..berusaha dan terus berusaha..hehe..insyaAllah..

ok sambung semula review aku..

memula makan tu mmg badan rasa panas...hangat je..tapi dlm 2-3 hari je...pastu ok..disebabkan aku breasfeed.. dhira pon kena tempias sekali..panas gak le memalam dia tdoo...so aku kurangkan dos..okla..kalo dok kat tempat aircon mmg besh sbb tak rasa sejuk pon..cuma mlm2 mmg panas ckit ler..tp sbb nak sihatkan..so aku teruskan jua...

yang besh nye...jahitan bersalin ku yg setahun 3 bulan lepas...dh semakin halus..n skrg ni cuma tinggal ckit2 je..yang penting dh tak terasa sakit...alhamdulillah...akhir nya aku jumpa jugak produk yg boleh membantu aku...kalo tak seriau wooo...sape2 yang pernah bersalin dan kena jahit tu tau la camne rasa nya...

Selain tu kulit pon rs tegang je especially muka..itu mmg terasa beb..bangun pagi2 dh tak penat..keputihan pon sudah tiada lagi..
so aku decide nak teruskan dan beli lg utk stok bulan depan...dh beli dh pon..hehehe

skrg ni aku kena tunggu peod this month ..then baru leh consume utk kali kedua...

semoga saja kita semua diberikan kesihatan yang baik oleh Nya..dan dpt menjalankan tanggungjawab kita sebagai ibu, anak, pekerja dan hambaNya dgn penuh semangat dan yang penting istiqamah.. 


utk kotak kedua plak aku akan update nnti..harap2 semua nya ok..

nantikan yer..




bubye....


2 comments:

  1. hai sita,

    lupak nak madah...jahitan episiotomi sbnrnya..nway jumpa juak kita kat blog oo..

    ReplyDelete