Thursday, May 26, 2011

SAHARA - SLOT SAMARINDA TV3

Salam semua...


malam tadi sempat tengok ending story of drama SAHARA...



akhir nya tak jadi si Tina kawen ngan Ashraf....

rasa bersalah ngan mama dia kot..hehehee

bapak dia plak terlantar kat sepital..

rasa2 ada tak perkara camni jadi dalam masyarakat kita...
kalau betul ada...mmg kesian la kat diorang..ingatkan anak yang dilahirkan tu dah mati..

rupa2nya yang jd adik kat depan mata selama ini... tula anak dia..

camne nk terima tuh...huhuhu

mmg terror la atuk ngn nenek dia simpan rahsia...


p/s moga drama SAHARA ni boleh dijadikan iktibar utk kita muhasabah diri bersama...








4 comments:

  1. tak ikut pun cita ni...ari tu tertengok kejab je...nanu tu kan..asal pelik sgt muka dia eh ?

    ReplyDelete
  2. hehehehe..bab tu no komennn...dulu cantik dia kan..

    ReplyDelete
  3. rin, eiii emo dowh hany tengok cite ni. sakit ati. mmg berkesan lakonan tasha shila yg J minat tuh.

    a'ah kan kakazie, pelik kan...cucuk kaluuu hihihi

    ReplyDelete